שטרית, יש גבול ואתה חוצה אותו

10.12.08 - ד"ר הני זובידה, מרצה למדעי המדינה במרכז הבינתחומי הרצליה כותב ב-nana 10 ובבלוג האישי שלו באתר "רשימות": "הגיע הזמן לעמוד ולאמר מאיר שטרית, לך הביתה נמאסת. אנחנו לא זקוקים לך בחיינו וגם לא לפיקוח מתמיד של המדינה עלינו, יש גבול ואתה חוצה אותו. ממשרה של משרת ציבור אתה מנסה להפוך את הציבור למשרת המערכת, לא עוד!"
.
"... אחד הדברים הכי מפחידים בהקשר זה הינו מה שנקרא חוק המידע הביומטרי... שנועד לייסד מאגר נתונים פרטני ממוחשב ... שמטבעו עלול להיות חשוף לגופים מסחריים ופיננסיים ולאינטרסים שלהם אבל גם למעשים פליליים כמו "השאלת" זהות ע"י פריצה למאגר וכל זאת בשם ה"הגנה" על זיוף מסמכים מזהים. מהפח אל הפחת.
.
נציגי ציבור הם זן מוזר, אלו אנשים שאנו בוחרים כדי לייצג את טובתנו כמחוקקי חוקים או שרים, אך לפתע פתאום הם "מתנתקים מהחוטים" ותופסים חיים עצמאיים והיוצרות מתהפכות. במקום שיעשו את דברנו הם אומרים לנו מה יותר טוב לנו. זהו בעיני אחד מהמצבים המסוכנים ביותר לדמוקרטיה. בצומת מסוכנת זו עומד שר הפנים מאיר שטרית... שבא לחנוק את חירותינו ולפגוע בזכויותינו הבסיסיות ביותר... כעת, מתעלה על עצמו אותו נבחר, או אולי עלי לומר "מורם מעם", ומדאגה אותנטית לביטחוננו החליט שר הפנים מאיר שטרית, לקדם את חוק המידע הביומטרי בתקופה בה הכנסת אינה פועלת כמעט. ...
.
מה השלב הבא? התקנת מצלמות בבתים של אנשים על מנת שנוכל לפקח טוב יותר על האוכלוסיה? האם הפרנויה עברה כל גבול? לדעתי לא, ושר הפנים יזכר בתור מי שקידם אותנו לפי תהום. אין בחוק זה שום דבר מלבד רצון לשמן עוד גלגלים של כאלו ואחרים שירויחו מהנפקת התעודות, אחסון הנתונים ויצירת עוד מערך של פיקוח מפחיד עלינו. השימוש הציני, הגובל בפשע נגדנו האזרחים, עבר כל גבול הגיע הזמן לעמוד ולאמר מאיר שטרית, לך הביתה נמאסת. אנחנו לא זקוקים לך בחיינו וגם לא לפיקוח מתמיד של המדינה עלינו, יש גבול ואתה חוצה אותו. ממשרה של משרת ציבור אתה מנסה להפוך את הציבור למשרת המערכת, לא עוד!"
.

אין תגובות:

We The People Will Not Be Chipped-Resistance is NOT futile , we will NOT be assimilated

No REAL ID