"והאנשים האלה הולכים לטפל בטביעות האצבעות שלנו"?

גם כשחוזרים מהעבודה ב-9 בערב, כדאי לחזור אל המחשב: בתיבת הדוא"ל חיכה לי מייל של יהונתן קלינגר שהפיץ תחת הכותרת הזו את הלינק לידיעה, שמפרסם הערב ד"ר איתי גל ב-ynet: "התקלה הזו יכולה לעלות בחיי אדם: חולים באיכילוב, וולפסון, אסף הרופא, הלל יפה ונהריה קיבלו תחת שמם תוצאות מעבדה שגויות. מקור הבעיה: תקלת תוכנה חמורה של חברת HP. התקלה נחשפה על-ידי רופאה באסף הרופא שחשדה שתוצאות בדיקה ששלחה אינן נכונות. משרד הבריאות עדיין חוקר אבל מודה: איתרנו כ-40 מקרים עד כה. יו"ר ארגון רופאי המדינה: 'זוהי קטסטרופה אמיתית' בחברת HP ישראל, משווקת התוכנה הרפואית, סירבו להתייחס לנאמר בכתבה.".
.
לפחות בפעם הבאה שאגיע לועדת האתיקה של פרויקט רשומה רפואית לאומית - הגאדג'ט של משרד הבריאות - לא יספרו לנו, שחייבים להזדרז, ושחבל על כל יום שעובר בלי שהסודיות הרפואיות שלנו רצה במערכת מחשב "לאומית".
.
אבל אם לחזור לגאדג'ט הנוכחי, זה של השר שיטרית: HP? זה לא אלה שהולכים להיות בעלי הבית של טביעות האצבע שלנו? אלה שיאפשרו לגופים "לרכב" על התעודה החכמה?.אבל למה שאכביר מילים. הכותרת של קלינגר כל כך קולעת, שכל מה שנותר זה רק לחזור עליה שוב ושוב: והאנשים האלה הולכים לטפל בטביעות האצבעות שלנו. ואולי בכל זאת שינוי קל: והאנשים האלה הולכים לטפל בטביעות האצבעות שלנו?
.

אין תגובות:

We The People Will Not Be Chipped-Resistance is NOT futile , we will NOT be assimilated

No REAL ID