הביומטריה מותירה טביעת אצבע רשלנית

יהודה קונפורטס, מערכת ThePeople ,DailyMaily 8.8.08: "מתנגדי השיטה מרימים את הכפפה - בניסוי שבוצע מטעם הטיימס הבריטי, כל הקוראים הדיגיטליים שדרכם הועבר דרכון דיגיטלי, לא זיהו תמונה של אוסמה בן לאדן".
.
"ההתלבטות בין חתימה דיגיטלית, שהנה השיטה המקובלת כרגע, לבין ביומטריה, אינה רק נחלת הישראלים. כמה ימים לאחר שהממשלה קיבלה את ההחלטה הגורפת, פרסם הטיימס הלונדוני את תוצאות הניסוי שעשו אנשיו בעזרת מדען הולנדי: על דרכון דיגיטלי (אי-פספורט) נשתלה תמונה של אוסמה בן לאדן ושל אלביס פרסלי. כל הקוראים הדיגיטליים שדרכם הועבר הדרכון, לא זיהו את הזיוף. אילו הדרכון הזה היה בידי בן לאדן, או מי מאנשיו, התוצאות היו חמורות מאוד. הניסוי הזה מוכיח לא רק שהביומטריה אינה אמינה במאת האחוזים, אלא שגם הקוראים של הגורמים המאשרים, האמורים לבדוק גם את החתימה הדיגיטלית, לא הצליחו לגלות את ההונאה. החוקר ההולנדי ממחיש את התזה ששום כלי אינו חסין מפני זיופים, ומכאן שכל מתנגדי השיטות הללו יכולים לבנות תילי תילים של נימוקים נוספים
.
עלינו אולי גם להבין, כי בארצות אירופה, כמו גם בארצות הברית, העובדה שמכריחים אנשים להזדהות מהווה טראומה לא קטנה לאוכלוסיה המקומית. במדינתנו זה אולי מובן מאליו, אבל אצלנו הרי תמיד צריך להיות שונה, כי אנחנו עם לא ככל העמים. אצלנו, קודם כותבים הצעות חוק, מעבירים אותם בממשלה (איזה שר לא ירים אצבע בעד "שיפור השירות לאזרח"), ורק אחר כך מתחילים לדבר על תעודות חכמות, לריב בכנסת על המשמעויות של צנעת הפרט, לבלות כמה שנים בבג"צים, ובינתיים, תעשיית הזיופים ותעשיית גניבות הזהות לצרכי פיגועים ממשיכה לפרוח. הם עדיין לא שמעו על הביומטריה. גם אנחנו לא."

אין תגובות:

We The People Will Not Be Chipped-Resistance is NOT futile , we will NOT be assimilated

No REAL ID